Skip to main content

به گزارش هموار کنکور، زعفران موجب عملکرد بهتر مغز انسان خواهد شد.

زعفران یک محصول کشاورزی بسیار با ارزش و گران قیمت کشور ما است که به سایر کشور های دنیا صادر می شود و در بازار های بین المللی با نرخ قابل توجهی به فروش می رسد.

شرکت های بزرگ فعال در عرصه توزیع و فروش زعفران یک مثقالی، این محصول را در بسته بندی های مختلفی در سطح کشور عرضه می کنند و با قیمت های گوناگونی به دست مصرف کننده ها می رسانند.

با توجه به جایگاه ویژه ای که زعفران در بازار های خرید و فروش سطح دنیا پیدا کرده است،

توجه به امر بسته بندی صحیح این محصول و طراحی کردن بسته های شکیل و مناسب برای آن از اهمیت زیادی در رونق بازار این محصول برخوردار است

و بر این اساس انواع زعفران بسته بندی شده شامل موارد زیر هستند:

  1. زعفران ممکن است در داخل قوطی های خاتم کاری شده زیبایی که با نقوش و طرح های سنتی ایرانی تزئین شده اند قرار بگیرد و در بازار های خرید و فروش عرضه شود.
  2. این محصول ممکن است در داخل قوطی ها و بسته بندی های کریستالی و شیشه ای قرار داده شود، که از زیبایی و جذابیت خیلی زیادی برخوردار هستند و بهترین متریال برای بسته بندی کردن محصولات خوراکی می باشند.
  3. یک نمونه دیگر از بسته بندی های رایج این محصول، استفاده از پاکت های مقوایی مخصوص زعفران است که با استفاده از یک لایه پلاستیک شفاف از نفوذ نم و رطوبت محافظت می شوند.

در طراحی هر یک از این بسته بندی ها باید به دوام و استحکام آن ها، عدم نفوذ عوامل محیطی مانند رطوبت و غبار و مشتری پسند بودن این محصولات توجه بسیار زیادی مبذول داشته شود.

هرگز از مصرف زعفران طبیعی در غذای خود غافل نشوید.