Skip to main content

به گزارش هموار کنکور، مصرف شیره خرما خواص زیادی برای حافظه و افزایش یادگیری دارد.

شیره خرما یک محصول بسیار مغذی و خوش طعم است که از میوه پرخاصیت خرما حاصل می شود و می تواند به خوبی بسیاری از نیاز های بدن انسان را تامین کند، به همین دلیل نرخ آن کمی گران می باشد.

استعلام کردن قیمت روز شیره خرما اعلا بوشهر در بازار های داخلی کشور ما از طریق مراکز اصلی پخش کننده این محصول و به طرق مختلفی برای مصرف کننده های ایرانی امکان پذیر می باشد.

خیلی از مصرف کننده ها ممکن است با این سوال مواجه باشند، که مشخصات و علائم شناسایی کردن باکیفیت ترین شیره خرما بوشهر در بازار های مصرف چیست؟ برای اینکه با این مشخصات آشنا شوید و بتوانید یک شیره اعلا و طبیعی را خریداری کنید، پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید.

  • شیره خرما عصاره و شهد داخلی میوه ی خرما است، پس عطر و طعم آن هم شبیه به همین میوه می باشد، پس اولین کاری که در هنگام خرید محصول می توانید انجام دهید، بوییدن شیره و چشیدن کمی از آن می باشد.
  • شیره خرما مایعی نسبتا غلیظ است، اما میزان این غلظت باید متوسط باشد، یعنی نه مثل عسل به قاشق بچسبد و نه مثل آب روان باشد، که برای بررسی کردن این مورد می توانید کمی از شیره را با قاشق بردارید و دوباره به داخل ظرف برگردانید.
  • یک شیره مرغوب بوی ترشیدگی یا طعم ترش ندارد و نباید در داخل آن طعم یا عطری که نشانه سوختگی باشد حس شود.
  • رنگ شیره خرما قهوه ای تیره می باشد و از نظر ظاهری هم بسیار شفاف به نظر می رسد.
  • یک شیره اصل و درجه یک به هیچ وجه شکرک نخواهد زد و به راحتی می توان آن را برای مدتها نگهداری و استفاده کرد.

یادتان باشد حتما از این محصول به صورت روزانه استفاده کنید تا از مغز سالمی بهره مند شوید.